Vénás panaszok?

A vénák a láb izomzatának működéséhez szükséges nagy mennyiségű vért a gravitáció ellenében juttatják vissza a szívhez. A visszértágulatok és seprűvénák kialakulása annak a jele, hogy ez a rendszer nem működik megfelelően. A visszérgyulladások, visszértágulatok okozta panaszok enyhítésére, a végtagok duzzanatainak kezelésére alkalmazza Dr. Theiss-től a

VENEN GEL

gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítményt.

Hatóanyaga a vadgesztenye- és körömvirág-kivonat elsimítja a visszereket, nyugtatja és hűsíti a gyulladásos területeket, enyhíti a visszérgyulladások, visszértágulatok okozta panaszokat.

Mozgással segíthetjük az erek karbantartását, ezzel aktiváljuk a vénákat, ilyenkor összehúzódnak, feszesebbé válnak, a vért dinamikusan továbbítják a szív felé. A vénák érfala vékonyabb, mint az artériáké és nagyon rugalmas. A vénák képesek egy kiló véroszlopot a gravitációval szemben, a sokkal magasabban lévő szívhez szállítani. Ez pedig egy állandó, óriási munkát igénylő feladat, ezért fontos a vénák rendszeres karbantartása.

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!