Dr. Theiss Venen gel 100 ml

Venen gel 100 ml

Hatóanyag: vadgesztenye és körömvirág kivonat

Gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmény, melynek hatását népgyógyászati és irodalmi adatok igazolják.

Visszérgyulladások, visszértágulat okozta panaszok enyhítésére, a végtagok duzzanatainak csökkentésére. A Venen Gél elsimítja a visszereket, nyugtatja és hűsíti a gyulladásos területeket.

A készítmény javallatai alapján elsősorban felnőttek kezelésére ajánlott.

Alkalmazás

A gélt vigye fel a kezelni kívánt (fájdalmas) területre és gyengéden masszírozza a bőrbe.

A készítmény naponta többször is (3-4-szer) alkalmazható.

Az alkalmazás időtartama

A készítményt a panaszok megszűnéséig megszakítás nélkül is alkalmazhatja.

Amennyiben állapota tartós kezelés után sem javul, esetleg romlik, keresse fel kezelőorvosát.

További információk a gyógytermékkel kapcsolatban a mellékelt linkben találhatók

Egészségpénztári kártyára is kapható!

A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!